Skip to content

Training Omgaan met verbale agressie van gasten

Verbale agressie kom je overal tegen, dus ook in onze hotels. Gasten aan de balie, in het restaurant, aan de bar, of bij een feestje. Mensen die agressief zijn willen iets bereiken. Als dat op een normale manier niet lukt gebruiken ze agressief gedrag om te intimideren en alsnog hun zin te krijgen. Soms is de verbale agressie duidelijk aanwezig, maar vaak ook wordt het geuit in een subtielere, manipulerende vorm.

In deze training leer je de verschillende vormen van verbale agressie bij gasten te herkennen en er reducerend tegen op te treden. 

Voor wie is deze training

De training “omgaan met verbale agressie van gasten” is speciaal ontwikkeld voor receptiemedewerkers en medewerkers en leidinggevenden in de F&B.

Beide trainingen duren één dagdeel van 9.00 tot 12.30 uur. De kosten zijn € 165 per deelnemer en € 1395 per in company training (max. 20 personen).

Datum en locatie

De training Omgaan met verbale agressie van gasten wordt gegeven op de volgende datum en locatie:

  • Dinsdag 11 oktober Hotel De Bilt-Utrecht (13:00-16:30)
  • Dinsdag 29 november Hotel Gilze-Tilburg (13:00-16:30)


Wil je één van deze trainingen in company organiseren? Dan kan op deze pagina.

nog geen onderdeel van team toekan?

Om een opleiding of training te volgen moet je bij één van onze hotels werken. Ben je nog niet werkzaam bij Van der Valk, maar wil je wel graag een opleiding bij ons doen? Solliciteer dan snel!