Overslaan naar content

Kennismaking

valk service center

kennissessie

In het kort

Op veler verzoek vanuit de hotels, organiseren wij vanuit het Valk Service Center vanaf nu iedere maand een kennismaking voor nieuwe collega’s uit de hotels. Na een korte rondleiding zullen we aandacht besteden aan de geschiedenis van Van der Valk, vertellen we meer over de 8 diensten die door Valk Services worden uitgevoerd en gaan we dieper in op de gedeelde platformen zoals Valk Loyal en Valk Giftcard. Daarnaast hebben we het over de systemen waarvoor we ondersteuning kunnen bieden en hoe je ons kunt bereiken.

Wat ga je doen en leren?

Onderwerpen die aan bod komen zijn:  

  • De geschiedenis van Van der Valk

  • De 8 diensten van Valk Services

  • De systemen waarop we support bieden

  • De communicatiemiddelen die we gebruiken

  • Hoe je ons kunt bereiken voor support

aankomende trainingen

Dinsdag 27 augustus 2024: van 13:00 tot 16:00 uur - Valk Service Center Breukelen

Dinsdag 24 september 2024: van 13:00 uur tot 16:00 uur - Valk Service Center Breukelen

Dinsdag 22 oktober 2024: van 13:00 uur tot 16:00 uur - Valk Service Center Breukelen

Werkwijze

De kennismaking wordt op locatie bij het Valk Service Center gegeven. Zo word je direct ondergedompeld in alle facetten waar wij ons mee bezighouden. We geven een kleine rondleiding en nemen je mee in de werkwijze van het Valk Service Center.  Er is ruimte voor 15 medewerkers per keer.

Let op: deze kennissessie is alleen voor hotels die zijn aangesloten bij het Valk Service Center.

Algemene informatie

Duur

Deze training is van 13.00 uur tot 16.00 uur op 27 augustus, 24 september en 22 oktober 2024.





Voor wie

Deze training is ontwikkeld voor alle medewerkers van Van der Valk!

Kosten

Er zijn geen kosten verbonden aan deze training.

Trainers

Systeemtrainingen worden gegeven door twee medewerkers van de afdeling Service en Succes van het Valk Service Center.