In het kort
Op veler verzoek vanuit de hotels, organiseren wij vanuit het Valk Service Center vanaf nu iedere maand een kennismaking voor nieuwe collega’s uit de hotels. Na een korte rondleiding zullen we aandacht besteden aan de geschiedenis van Van der Valk, vertellen we meer over de 8 diensten die door Valk Services worden uitgevoerd en gaan we dieper in op de gedeelde platformen zoals Valk Loyal en Valk Giftcard. Daarnaast hebben we het over de systemen waarvoor we ondersteuning kunnen bieden en hoe je ons kunt bereiken.
Wat ga je doen en leren?
Onderwerpen die aan bod komen zijn:
De geschiedenis van Van der Valk
De 8 diensten van Valk Services
De systemen waarop we support bieden
De communicatiemiddelen die we gebruiken
Hoe je ons kunt bereiken voor support
Werkwijze
De kennismaking wordt op locatie bij het Valk Service Center gegeven. Zo word je direct ondergedompeld in alle facetten waar wij ons mee bezighouden. We geven een kleine rondleiding en nemen je mee in de werkwijze van het Valk Service Center. Er is ruimte voor 15 medewerkers per keer.
Let op: deze kennissessie is alleen voor hotels die zijn aangesloten bij het Valk Service Center.
Algemene informatie
Duur
Deze kennismaking is van 13.00 uur tot 16.00 uur.
Voor wie
Deze training is ontwikkeld voor alle medewerkers van Van der Valk!
Kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan deze training.
Trainers
Systeemtrainingen worden gegeven door twee medewerkers van de afdeling Service en Succes van het Valk Service Center.
Aanmelden
Ben je enthousiast geworden over deze training? Meld je dan aan via onderstaande button!