In het kort
Ben jij een leidinggevende/medewerker in de F&B of bij de receptie? Dan is deze training iets voor jou! Met ontevreden gasten hebben we allemaal wel eens te maken. Toch is elke klacht een kans. Nu vraag jij je af 'hoe dan’? Hoe maken we van een ontevreden gast een tevreden gast? Dit alles heeft te maken met jouw houding en gedrag. Wil jij leren hoe hier makkelijker mee om te gaan? Meld je dan snel aan!
Wat ga je doen en leren?
Negatieve gastenreacties op sociale media hebben een enorme impact. Scores op review sites zijn voor nieuwe gasten vaak bepalend voor het wel of niet reserveren. Hoe kunnen we die reacties nou voorkomen? Hoe reageer je als een gast met een klacht aan jouw balie staat?
Je leert in deze Van der Valk training op zoek te gaan naar de teleurstellingen bij de gast en om deze om te buigen op het moment dat dit nog kan.
Onderwerpen die aan bod komen zijn:
Oprechte gastvrijheid
De klachtenijsberg
Uitgesproken en onuitgesproken klachten
De weg van ontevreden naar tevreden
De LAST-methodiek
Ergernissen in de horeca
Plezier in service en gastvrijheid zorgt voor blije gasten
Werkwijze
Deze Van der Valk training is praktisch ingesteld, doen staat dus centraal. Met behulp van een ervaren acteur/actrice worden gespreksoefeningen uitgevoerd waarbij jouw werksituatie uitgangspunt is. We oefenen met het doorbreken van ‘lastige’ situaties. Jouw vragen en uitdagingen zijn van harte welkom, en we zorgen ervoor dat je concrete handvatten krijgt om direct toe te passen in je dagelijkse werk. Deze training wordt gegeven in groepen van maximaal 16 deelnemers. Na het afronden van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Algemene informatie
Duur
Deze training duurt één dag, van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Voor wie
Deze training is ontwikkeld voor (meewerkende) leidinggevenden in de F&B en Receptie medewerkers/leidinggevenden.
Kosten
De kosten voor deze training bedragen €275,- ex. btw per persoon of €1.895,- ex. btw voor een in company training.
Trainers
Deze training wordt gegeven door Frans Penson en een acteur.
Wat vinden anderen?
Lees hoe andere collega's deze horeca training hebben ervaren.
Aanmelden
Ben jij enthousiast geworden over deze training? Meld je dan aan via onderstaande buttons!