In het kort
Tijdens deze kennissessie behandelen we alles over Valk Loyal, zodat jij de gast aan de receptie goed te woord kunt staan wanneer er vragen over Valk Loyal zijn. We bespreken hoe de gast kan sparen met Valk Loyal, hoe de punten kunnen worden ingezet, en hoe je omgaat met annuleringen in het kader van Valk Loyal. Na deze kennissessie is jouw kennis weer up-to-date. Let op: wil je meer weten over de clearing van Valk Loyal, sluit dan aan bij de kennissessie over de administratie van Valk Loyal en de Valk Giftcard.
Wat ga je doen en leren?
Onderwerpen die aan bod komen zijn:
Valk Loyal versus Valk Bonus?
Wanneer spaart een gast loyal tegoed?
Hoeveel loyal tegoed spaart de gast?
De gast heeft geen loyal tegoed ontvangen
Aankomende trainingen
Dinsdag 3 december 2024: van 14:00 uur tot 15:00 uur - online kennissessie
Werkwijze
Het is een online kennissessie waarbij een presentatie wordt gegeven. Er is voldoende ruimte om vragen te stellen, ervaringen uit te wisselen met andere hotels en jouw eigen casus voor te leggen. In deze training is ruimte voor 15 deelnemers.
Let op: deze kennissessie is alleen voor hotels die zijn aangesloten bij het Valk Service Center.
Algemene informatie
Duur
Deze online kennissessie is van 14.00 uur tot 15.00 uur.
Voor wie
Deze training is ontwikkeld voor Front Office medewerkers en Front Office of F&B supervisors en managers.
Kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan deze training.
Trainers
Systeemtrainingen worden gegeven door twee medewerkers van de afdeling Service en Succes van het Valk Service Center.
Aanmelden
Ben je enthousiast geworden over deze training? Meld je dan aan via onderstaande button!