In het kort
Tijdens de Revinate-training nemen we je mee door de Feedbackmodule. We laten zien welke functionaliteiten deze module biedt en behandelen de belangrijkste elementen specifiek voor jouw hotel. Na afloop van de training ben je vertrouwd met de werking van de Feedbackmodule. Let op: andere modules van Revinate, zoals Marketing, maken geen onderdeel uit van deze training.
Wat ga je doen en leren?
In de Revinate-kennissessie bespreken we de basisfunctionaliteiten van de Feedback-module.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
My Dashboard: een overzicht van de belangrijkste gegevens.
Reviews versus surveys: de verschillen en hoe je ze effectief gebruikt.
Hoe haal je het beste uit Revinate: tips voor optimaal gebruik.
Het beste uit surveys halen: Stel Revinate optimaal in.
Werkwijze
Tijdens de Revinate training zullen we vooral focussen op de Feedback-module. Hierin worden de belangrijke elementen behandeld zoals de review cijfers, rapportages en surveys.
Let op: deze kennissessie is alleen voor hotels die zijn aangesloten bij het Valk Service Center.
Algemene informatie
Duur
Deze online kennissessie is van 14.00 uur tot 15.00 uur.
Voor wie
Deze training is ontwikkeld voor Front Office supervisors en managers
Kosten
Alle systeemtrainingen en kennissessies zijn speciaal voor Van der Valk Hotels ontwikkeld. Deze worden kosteloos aangeboden door het Valk Service Center.
Trainers
Systeemtrainingen worden gegeven door twee medewerkers van de afdeling Service en Succes van het Valk Service Center.
Aanmelden
Ben je enthousiast geworden over deze training? Meld je dan aan via onderstaande button!