In het kort
Ben jij een F&B of Front Office medewerker en wil jij weten wat gastvrijheid nou echt inhoudt? Dan is deze training speciaal voor jou! Wat houdt gastvrijheid in en hoe zet je net dat extra stapje om de verwachtingen van de gast te overtreffen? Deze leuke training helpt je om meer inzicht te krijgen in ons leuke vak! Wil je meer weten? Klik dan op onderstaande knop!
Wat ga je doen en leren?
Deze Van der Valk training leert je hoe je iemand echt gastvrijheid kan laten voelen! Het is een leuke en interactieve training over gastvrijheid. Onderwerpen die aan bod komen zijn:
Service is wat je geeft, gastvrijheid is hoe je het laat voelen!
Als we willen dan kan het!
Het grote fooienspel!
Help, een klacht!
Maar vooral ook héél veel lachen!
Werkwijze
Deze Van der Valk training is praktisch ingesteld, doen staat dus centraal. Met behulp van een ervaren acteur/actrice worden gespreksoefeningen uitgevoerd waarbij jouw werksituatie uitgangspunt is. We oefenen met het doorbreken van ‘lastige’ situaties. Jouw vragen en uitdagingen zijn van harte welkom, en we zorgen ervoor dat je concrete handvatten krijgt om direct toe te passen in je dagelijkse werk. Na het afronden van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Algemene informatie
Duur
Deze training duurt een dagdeel.
Voor wie
Deze training is voor alle medewerkers van de Front Office, Banqueting en F&B.
Kosten
De kosten voor deze training €1.595,- ex. btw voor een in company training.
Trainers
Deze training wordt gegeven door Frans Penson en een acteur.
Wat vinden anderen?
Lees hoe andere collega's deze horeca training hebben ervaren.
Aanmelden
Ben jij enthousiast geworden over deze training? Meld je dan aan via onderstaande button!