Overslaan naar content

Gastgericht omgaan met klachten

Op locatie

WAT LEER JE?

  • Hoe kan je van een ontevreden gast een tevreden gast maken?
    • Wat moet je doen? En wat moet je vooral niet doen?
  • Wat te doen als een klacht onterecht is.


DUUR

  • Eén dag (van 09.00 uur tot 17.00 uur).


VOOR WIE?

  • (Meewerkende) leidinggevenden in de F&B en bij de receptie.

WAT IS DE INVESTERING?

  • € 235,- ex. btw per persoon.


WANNEER KAN IK DEELNEMEN?

  • Vrijdag 3 november Hotel Eindhoven (VOL!)


Wil je deze training in company organiseren? Dat kan op deze pagina.


Wil je meer weten klik dan hier.

of

nog geen onderdeel van team toekan?

Om een opleiding of training te volgen moet je bij één van onze hotels werken. Ben je nog niet werkzaam bij Van der Valk, maar wil je wel graag een opleiding bij ons doen? Solliciteer dan snel!